Monday, December 12, 2011

၁၉၈၈ ၾသဂုတ္လ ၂၆ ရက္၊ ေရႊတိဂုံဘုရားအေနာက္မုခ္ လူထုအစည္းအေဝးတြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကား ေသာမိန့္ခြန္းမွ

“… က်မ မွန္မွန္ဘဲ ေျပာပါရေစ။ က်မဟာ တပ္မေတာ္အေပၚမွာ အင္မတန္သံေယာဇဥ္ျကီးပါတယ္။ ေဖေဖ တည္ေထာင္ခဲ့တဲ့ တပ္မေတာ္လဲျဖစ္တယ္။ က်မတို့ဆိုတာလဲ ငယ္ငယ္ကတည္းက ရဲေဘာ္ေတြ လက္ထဲမွာ ျကီးလာတာပါ၊ ျပည္သူလူထုျကီးကလဲ ေဖေဖ့အေပၚမွာ အင္မတန္ေမတၱာရွိတယ္ဆိုတာ က်မသိပါတယ္။ ဒီေမတၱာ ေတြအတြက္လဲ က်မ အင္မတန္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ေဖေဖျပုစုပ်ိုးေထာင္ခဲ့တဲ့ တပ္မေတာ္နဲ့ ေဖေဖ့အေပၚမွာ အင္မတန္ေမတၱာရွိတဲ့ လူထုျကီးထဲမွာ ပဋိပကၡ မျဖစ္ေစခ်င္ပါဘူး။ တပ္မေတာ္သားေတြကိုလဲ က်မ ဒီကေနဘဲ ေမတၱာရပ္ခံပါရေစ။ လူထုအားကိုးနိုင္တဲ့ တပ္မေတာ္ျကီးျဖစ္ပါေစ။ တိုင္းျပည္ရဲ့ဂုဏ္သိကၡာကို ထိန္းသိမ္းနိုင္တဲ့ တပ္မေတာ္ျကီးျဖစ္ပါေစ။ ျပည္သူလူထုကလဲ ျဖစ္ျပီးခဲ့တဲ့ဟာေတြကို ျကိုးစားခြင့္လႊတ္ျပီးေတာ့ တပ္မေတာ္အေပၚမွာ ေမတၱာမပ်က္ပါေစနဲ့လို့ ေတာင္းပန္ပါရေစ။ က်မတို့အားလံုးဟာ ညီညီညြတ္ညြတ္နဲ့ ဆက္လက္သြားမွသာ တည္တန္႔ ခိုင္ျမဲတဲ့ ျပည္ေထာင္စုပန္းတိုင္ျကီးကို ေရာက္နိုင္မွာပါ။…”
(၁၉၈၈ ၾသဂုတ္လ ၂၆ ရက္၊ ေရႊတိဂုံဘုရားအေနာက္မုခ္ လူထုအစည္းအေဝးတြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကား ေသာမိန့္ခြန္းမွ…)

No comments:

Post a Comment

Ads 468x60px

Featured Posts