Thursday, December 22, 2011

ခြင့္တူညီမွ် ရၾကပါေစ တပ္မေတာ္(ေလ)

ေခတ္စနစ္ေတြ ေျပာင္းလဲ ေနပါၿပီလို႔ မိုးမႊန္ေအာင္ ေျပာဆိုေနၾကတဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ အတိတ္မွာ အိပ္ေပ်ာ္က်န္ေနဆဲ ျဖစ္တဲ့ တစ္ခုတည္းေသာ အဖြဲ႔အစည္းျဖစ္ေသာ တပ္မေတာ္အတြင္းမွ အျဖစ္မွန္ေတြကို သိေစလိုတာေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ သီခ်င္းထဲက ခြင့္တူညီမွ် ရပါရေစ ဆိုတဲ့ စာသားေလးကို ေခါင္းစဥ္ေပးလိုက္ ရပါတယ္။


ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ စစ္တကၠသိုလ္ အမွတ္စဥ္ (၄၄) မွ ဆင္းေသာ တပ္မေတာ္ (ေလ) မွ ေလသူရဲ အရာရွိ တစ္ဦးပါ။ တပ္မေတာ္ (ေလ) ရဲ႕ ေလသူရဲမ်ား အၾကားမွာ ဗိုလ္သင္တန္း အပတ္စဥ္ထက္ ေလယာဥ္ေမာင္း သင္တန္းအမွတ္စဥ္ကို ပိုမို ဦးစားေပး သံုးစြဲတာမို႔ 65P လို႔ သံုးစြဲတဲ့ အမွတ္စဥ္ (၆၅) ေလယာဥ္ေမာင္း သင္တန္းဆင္း ဆိုရင္ ပိုသိၾကပါမယ္ ထင္ပါတယ္။ ေလယာဥ္ေမာင္း သင္တန္း အမွတ္ စဥ္ 63P နဲ႔ 64P လို႔ လူသိမ်ားတဲ့ DSA ၄၁ နဲ႔ ၄၂ မွ အေရအတြက္ မ်ားစြာ ေခၚယူခဲ့ေသာ ေနာင္ေတာ္ ေလသူရဲ အေယာက္ (၈၀၀) နီးပါး ေလတပ္ထဲ ေရာက္ၿပီးေနာက္ DSA ၄၃ ကို ေလတပ္ မေခၚေတာ့ဘဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ DSA ၄၄ က်မွ ျပန္ေခၚခံခဲ့ၿပီး ေလသူရဲ ျဖစ္လာခဲ့ၾကတာပါ။

PC-7
အခုကာလမွာ ေရွ႕က 63P+64P ဆင္းမ်ားမွ ဗိုလ္မွဴးမ်ားစြာအတြက္ ရာထူးေနရာ အဆင္မေျပမႈေတြ၊ သူတို႔ေတြရဲ႕ ေနာက္တစ္ဆင့္ (ဒု ဗိုလ္မွဴးႀကီး ေနရာ) အဆင္မေျပမႈေတြေၾကာင့္ ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနကို ေျပာင္းလဲဖို႔ ေလေၾကာင္းပညာ သိပၸံမွာ CPL ေခၚ အရပ္ဘက္ ေလယာဥ္ေမာင္း လိုင္စင္ သင္တန္းကို အလုအယက္ တက္ရင္း အနာဂတ္ ေပ်ာက္ေနတာကို ျမင္ေနၾကရတာမို႔ ေရွ႕ကားေတြ ႏြံနစ္တာကို ေနာက္ကားေတြက ရင္တမမနဲ႔ ေစာင့္ၾကည့္ေနရသူ မ်ားလာပါတယ္။

ၿပီးခဲ့ေသာ ႏို၀င္ဘာလ အတြင္းမွာ ေျခလ်င္ တပ္ရင္းမ်ားမွ DSA-44 ေက်ာင္းဆင္း အရာရွိမ်ားဟာ မွဴး/ဗက မ်ားအျဖစ္ Officiating ထြက္သြားပါတယ္။ ထံုးစံအတိုင္း ေျခလ်င္သည္သာ အဓိက မူ၀ါဒ အရ (ေလ) တို႔ (ေရ) တို႔ဆိုတာ ေနာက္က်ၿပီး ရေနက်မို႔ မထူးဆန္းခဲ့ပါဘူး။ သို႔ေသာ္လည္း အဲဒီအမိန္႔နဲ႔ တစ္ပတ္ျခားၿပီး MiG-29 နဲ႔ F-7 မွ DSA-44 ဆင္း ေလသူရဲမ်ားကို Officiating ကာလ တစ္ႏွစ္ မထားလိုဘဲ ဗိုလ္မွဴး (အပြင့္) အဆင့္ တန္း တင္ေပးေသာအမိန္႔ ထြက္လာခ်ိန္မွာေတာ့ မညီမွ်ေသာ မူ၀ါဒမ်ားအေပၚ လက္ရွိ ျပည္ေထာင္စုအဆင့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား သိသင့္တယ္ထင္လို႔ ဒီေဆာင္းပါးကို တင္ျပေပးလိုက္ရပါတယ္။

ေလသူရဲမ်ား အားလံုးဟာ ေလယာဥ္ ေမာင္းခန္းအတြင္း ၀င္ထိုင္ၿပီးခ်ိန္မွ ျပန္ထြက္လာခ်ိန္အထိ မည္သည့္ ေလယာဥ္/ရဟတ္ယာဥ္ အမ်ိဳးအစားကိုမဆို ေမာင္းႏွင္သည္ျဖစ္ေစ အခ်ိန္မေရြး အသက္ ေပးသြားရႏိုင္ေသာ သေဘာ သဘာ၀ခ်င္း အတူတူပင္ ျဖစ္ပါတယ္။ အသံထက္ျမန္ေသာ ေလယာဥ္ဘဲ ေမာင္းေမာင္း၊ အေပါ့စား ေလယာဥ္လို႔ ေျပာတဲ့ 601 ေလယာဥ္ဘဲ ေမာင္းေမာင္း၊ စြန္႔စားရတာခ်င္း အတူတူ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုသာ ခြဲျခားၾကေၾကး ဆိုရင္ ရင္ဆိုင္ကုန္းမ်ား၊ မဆုတ္တမ္း ခံစစ္မ်ားမွာ တာ၀န္ က်ေနေသာ (ၾကည္းတပ္) မွ ေျခလ်င္တပ္ အရာရွိမ်ားကို Officiating ကာလမထားဘဲ အပြင့္တန္း တင္ေစခဲ့ဖူး ပါသလားလို႔  ျပန္ဆန္းစစ္ၾကည့္ၾကဖို႔ လိုပါတယ္။

တပ္မေတာ္ (ေလ) မွာ လက္ရွိ ကာကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္ (ေလ) ဆရာျမတ္ဟိန္း လက္ထက္ ခြဲျခားေသာ၊ အၿငိဳးႀကီးစြာ ႏွိပ္ကြပ္ေသာ၊ မတရားေသာ၊ မညီမွ်ေသာ ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ရပ္မ်ား မေရမတြက္ႏိုင္ေအာင္ မ်ားျပား ခဲ့ပါတယ္။ ဒီအေၾကာင္းေတြကို စည္းလံုးျခင္းရဲ႕ အင္အား ဝက္ဆိုက္ဒ္ စာမ်က္ႏွာမ်ားထက္မွာ အေရအတြက္မ်ားစြာ တင္ျပ ထားတာကိုလည္း ေတြ႔ျမင္ ဖတ္ရႈခဲ့ၾကၿပီး ပါၿပီ။ ဒီ အက်ိဳးဆက္ေတြအရ အနာဂတ္ မဲ့ေနေသာ အရာရွိမ်ား (ေလသူရဲ+ စက္မႈလက္မႈ+ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး) နဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ မသာယာေသာ မိသားစု ဘ၀မ်ားကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔အနီးကပ္ ေတြ႔ျမင္ ခဲ့ၾကရပါတယ္။ အခုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔အလွည့္ ေရာက္လာပါၿပီ။

အက္ေၾကာင္းမ်ားစြာနဲ႔ တပ္မေတာ္ (ေလ) မွာ အရာရွိ မ်ားစြာရဲ႕ မေက်နပ္မႈ၊ အဆင္မေျပမႈမ်ားဟာ မညီမွ်ေသာ အခြင့္အေရးႏွင့္ အေျခ အေနမ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚေနျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို အေျခအေနမွာ ေသြးကြဲေစေသာ မညီမွ်မႈမ်ားဟာ ထပ္မျဖစ္သင့္ေတာ့သလို၊ ယခင္ ဒဏ္ရာ ဒဏ္ခ်က္ မ်ားကိုလည္း အမွန္အတိုင္း အဂတိတရား ကင္းစြာျဖင့္ လက္ခံ စဥ္းစားကာ၊ ေက်ာသား ရင္သား မခြဲျခားဘဲ ကုစားျပင္ဆင္သင့္ေနပါၿပီ။

ေလသူရဲမ်ားအဖို႔ ေလယာဥ္ ေမာင္းႏွင္ျခင္းျဖင့္ ဘ၀ကို ေက်နပ္ ေရာင့္ရဲႏိုင္ေစကာမူ လူသားပီသစြာ မိမိ အနာဂတ္အတြက္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ စိတ္ကူးမ်ားလည္း ရွိၾကပါသည္။ စြန္႔စား တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ရသူခ်င္း အတူတူ တစ္ပတ္စဥ္တည္း အေလးျပဳေနရေသာ အေျခအေနကို မည္သူမွ ခံယူလိုမည္ မဟုတ္ပါ။ အလားတူ ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံေတာ္ေခတ္၏ မွ်တေသာ၊ လြတ္လပ္ေသာ၊ ရပိုင္ခြင့္ကို ေလးစားေသာ၊ ခြင့္တူညီမွ်ေသာ ဘ၀ကိုသာ ပိုင္ဆိုင္ လိုၾကပါသည္။
တင္ျပပါ အေျခအေနမ်ားအေပၚ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတမွ စကာ ျပည္သူအမ်ား သိေစေၾကာင္း တင္ျပ လိုက္ရပါသည္။

ႀကိဳးၾကာ

No comments:

Post a Comment

Ads 468x60px

Featured Posts